2018 Check List for Goal Life



yayayayayayaya

Macam tak suka 2018 datang. Suka je. Tapi macam banyak benda lagi tak settle ni. Alih alih dah hujung tahun. Azam 2018 tak list down lagi. 

Biar ada azam, dari hidup tak nampak jalan.

Azam 2018 mestilah nak lagi baik dari 2017. 


Nak tambah anak.
Nak selesai hutang.
Nak solat awal waktu.
Nak jadi muslimah yang baik.
Nak jadi isteri dan ibu yang baik.
Nak bahagiakan ma abah.


Dan banyak lagi.

Itu lah azam tiap tiap tahun. Kali ni, theme 2018, nak jaga penampilan. Jadi aku nak wujudkan Check List for Goal Life. Gitu. 

Nanti aku quote banyak banyak, tampal kat sini satu. Tampal depan meja satu. Supaya hari hari aku nampak apa yang betul aku kena buat dan apa yang salah supaya aku jangan buat.

Daaaa. Aku banyak kerja. Ada masa blogging lagi. Bye

Assalam.

Comments