Selamat Datang ke Dunia Blogger




semoga dengan adanya blog ini, saya tidak lalai dan tidak post entri yang mengarut sehingga orang fikir saya belum cukup matang.  InsyaAllah saya berjanji tidak akan begitu.  kepada semua blogger yang selalu saya singgah tu, lepas ni singgah la blog saya juga ye

Mensyukuri Nikmat Kehidupan Yang Ada


عَنْ أَبِى هُرَيْرَة َ قَالَ
قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ
اِذَا نَظَرَا أَحَدُكُم إِلَى مَنْ فُضِّلُ عَلَيْهِ
فِى الْمَالِ وَالْخَلْقِ فَلْيَنْظُرْ اِلَى
مَنْ هَوَأسْفَلَ مِنْهُ مِمَّنْ فُضِّلُ عَلَيْهِ
Dari Abu Hurairah r.a. katanya :
"Bersabda Rasulullah s.a.w. :
"Apabila kamu memerhatikan orang yang lebih daripadanya,
tentang kekayaan dan tubuh, maka hendaklah ia memerhatikan
orang yang kurang daripadanya, disamping orang yang lebih daripadanya."
Hadis sahih riwayat Muslim

Comments

  1. Selamat datang ke dunia blogger. Semoga kita sama2 dapat berkongsi pengalaman dan belajar daripadanya.

    ReplyDelete
  2. selamat dtg .. hihi .. nnt boley la kite merepek2 same k .. lia pong baru gak .. :)

    ReplyDelete

Post a Comment